Среда, 17 сентября, 2025
Психолог кабинеті

Тасболатов Жандос Тасболатович

Лауазымы: педагог-психолог

Психолог жоспары 2024-2025 (Просмотреть)

Қостанай облысы әкімдігі білім басқармасының «Қостанай ауданының білім бөлімінің Шеминов жалпы білім беретін мектебі» КММ-де диагностика, тренингтер және түзету сабақтарын өткізу бойынша педагог-психологтың жұмысын талдау

2024-2025 оқу жылына

  1. Диагностикалық жұмыс

Есептік кезеңде білім алушылармен мыналарды анықтауға бағытталған 24 диагностикалық тексеру жүргізілді:

алаңдаушылық деңгейі;

1, 5, 10-сынып оқушыларын бейімдеу;

сыныптағы тұлғааралық қатынастар;

өзін-өзі бағалау деңгейі;

кәсіптік бағдарлау бағыты.

Барлығы 110 оқушы тексерілді.
Мақсаты: эмоционалды-тұлғалық саладағы, тұлғааралық қатынастардағы ауытқуларды ерте диагностикалау, сондай-ақ танымдық саланың даму деңгейін анықтау.

  1. Түзету-дамыту жұмысы

Анықталған қиындықтары бар балалармен 12 жеке және 10 топтық түзеу-дамыту сабақтары өткізілді:

мінез-құлқы;

оқыту;

бейімделу;

эмоциялық салада.

Барлығы 71 оқушы қамтылды.
Сабақтың тақырыбы: коммуникативтік дағдыларды дамыту, алаңдаушылықты жою, өзін-өзі бағалауды арттыру, оқу мотивациясын қалыптастыру.

Нәтижелер балалардың эмоциялық жағдайының оң динамикасын, олардың мінез-құлықтық көріністерінің жақсаруын және білім беру процесіне бейімделуін көрсетеді.

  1. Тренингтік жұмыс

Мыналарға бағытталған 30 тренинг өткізілді:

коммуникативтік дағдыларды дамыту;

ұжымның топтасуы;

буллингтің алдын алу;

өзіне және айналасындағыларға оң көзқарасты қалыптастыру.

71 оқушы қамтылды.
Санаттары: бастауыш, орта және жоғары сынып оқушылары.

Кері байланыс нәтижелері бойынша қатысушылар сыныптағы ахуалдың жақсарғанын, өзіне деген сенімнің және құрдастары арасындағы сенім деңгейінің артқанын атап өтті.

Қорытындылар мен ұсынымдар

Диагностикалық және түзету жұмыстары оқушылардың барлық негізгі санаттарын, оның ішінде тәуекел топтарын қамтыды.

Ұжымды біріктіру және алаңдаушылық деңгейін төмендету бойынша тренингтердің жоғары нәтижелілігі байқалады.

Мыналар ұсынылады: анықталған бағыттардағы жұмысты жалғастыру; бейімделу қиындығы бар оқушыларды жеке сүйемелдеуді кеңейту;

ата-аналар мен сынып жетекшілерін психологиялық сүйемелдеуге белсендірек тарту.