Среда, 17 сентября, 2025
Әлеуметтік қызмет

Әлеуметтік қызметкердің жұмысын талдау

Балалық шақты қорғау және балалардың мүдделерін қорғау жөніндегі әлеуметтік педаганың жұмысын талдау
Әлеуметтiк педагогтың оқушылармен жұмысы көп қырлы сипатқа ие: бұл балалардың әлеуметтiк-педагогикалық проблемаларын шешу, құқық бұзушылықтардың алдын алу, салауатты өмiр салтын жүргiзу қажеттiлiгiн қалыптастыру. Әлеуметтік педагог қызметінде бірінші сыныптан бастап оқушылардың адам құқықтары туралы түсініктерін қалыптастыру жөніндегі жұмыстың маңызы ерекше. Жасөспірім көбінесе мінез-құлықтың әлеуметтік нормаларын білмейді. Мен әлеуметтік педагог ретінде әлеуметтік қорғауды жүзеге асырып, олардың құқықтарымен таныстырамын.
2024-2025 оқу жылында «Шеминов жалпы білім беретін мектебі» КММ әлеуметтік педагогы Л.Д. Янусовтың жұмысы жасалған және бекітілген жұмыс жоспарына сәйкес жүргізілді.
Әлеуметтік педагог қызметінің мақсаты:
Баланың жеке басының дамуы үшін қолайлы жағдайлар жасау;

Баланы оның өмірлік кеңістігінде қорғау.

Тапсырмалар:

Балада қандай да бір себептермен болмайтын қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыру.

Көп көңіл бөлуді қажет ететін оқушыларға жаңа ортаға бейімделуге көмектесу.

Бейәлеуметтік мінез-құлық пен құқық бұзушылықтың алдын алу, өмір мен денсаулықты қорғау.

Жасөспірімнің өзінің мінез-құлқы үшін жеке жауапкершілігін қалыптастыру. Қиын оқушыны белсенді жұмысқа тарту.

Отбасымен, ата-аналармен олардың отбасылық тәрбиесіне үйрету бойынша жұмыс.

«Тәуекел тобындағы» отбасылармен және балалармен жұмыс.

«Тәуекел тобының» оқушыларын мәдени, еңбек іс-шараларына, үйірмелерге, секцияларға тарту.
Мыналар жүргізіледі:

Сынып жетекшілері мен ата-аналарды жеңілдікті санаттағы оқушыларға көмек көрсетуге арналған қаражатты жұмсау ережелері туралы қажетті құжаттар туралы хабардар ету;

Растайтын құжаттарды жинау;

Жеңілдікті санаттағы оқушылардың тізімін, әлеуметтік карталарды, тұрғын үй-тұрмыстық жағдай актілерін жасау;

Ата-аналар комитетінің отырысын өткізу (шешім қабылдау үшін мұқтаж балаларға көмек көрсету);

Аз қамтылған және қамқорлықтағы оқушыларға қажетті заттар мен мектеп керек-жарақтарын сатып алуға өтінімдер жасау;

Асхананы жалға алушының есебінен оқушыларды тамақтандыруды ұйымдастыру және бақылау; жаппай оқыту қоры қаражатынан тамақтандыруды ұйымдастыру;

Мектептің шағын ауданында тұратын қамқоршы, аз қамтылған отбасылардың, сондай-ақ халықтың әлеуметтік қорғалмаған топтарының тұрғын үй-тұрмыстық жағдайларын зерттеу;

Қамқоршылар мен қорғаншыларға жәрдемақыларды ресімдеуге көмек;

Отбасылармен әлеуметтік жұмыс.

Мұқтаж оқушыларға киім, аяқ киім және мектеп керек-жарақтарын беру.

«Мектепке жол» акциясын өткізу.

Директордың ВР жөніндегі орынбасарымен, психологпен, кітапханашымен, медбикемен, РҚБ қамқоршылық бөлімімен, түрлі ведомстволармен және құрылымдармен бірлескен қызмет.

Директор жанындағы педагогикалық кеңестерге, кеңестерге қатысу.
Шеминов жалпы білім беретін мектебінің әлеуметтік паспорты:
1) Қорғаншылықтағы және қамқоршылықтағы балалар:
отбасы — 1, балалар — 1
2) Әлеуметтік картадағы балалар:
отбасы — 0, балалар — 0
3) Аз қамтылған отбасылардың балалары немесе АӘК алушылар:
отбасы — 1, балалар — 2
4) Көп балалы отбасылардың балалары:
отбасы — 10, балалар — 44, мектепте — 23
5) Қолайсыз отбасылардың балалары:
отбасы — 1, балалар — 1
6) Девиантты мінез-құлық балалары:
отбасы — 0, балалар — 0
7) Толық емес отбасында тұратын балалар:
отбасы — 21 бала — 28
8) Босқын мәртебесі бар балалар:
отбасы — 0, балалар — 0
9) Қоныс аударушы балалар:
отбасы — 0, балалар — 0
10) Мүгедек балалар:
отбасы — 2, балалар — 2
11) Туыстарында тұратын балалар:
отбасы — 2, балалар — 3